25.6.05

Parkering

Så lykkedes det mig at finde en opskrift på en perfekt parallelparkering. Nu kan jeg næsten ikke vente med at tage udfordringen op. Nu skal det være slut med parkeringsbåsene, som er den nemmeste udvej. Det ærgrer mig, at jeg har glemt alle de gode tricks fra 1991, hvor jeg tog kørekort (uden at bruge det i mere end et par år). Fortryder også lidt at jeg ikke fik Fox'en totalt blondinesikret med bip-lyde, når andre biler/genstande kommer for tæt på. Det burde findes som ekstraudstyr. I forvejen er jeg vældigt tilfreds med min håndbremse-alert. Og jo, der har været brug for den en enkelt gang, hvor jeg var 100% sikker på, at den ikke var trukket. Men det var den, for Sølvræven 'hylede', fordi hastigheden var mere end 6 km i timen. Av. I aften burde der være rig lejlighed til at få øvet sig på parallelparkeringer, for jeg skal til koncert med yndlingsgruppen i Horsens, hvor der garanteret er mangel på parkeringsbåse omkring Forum. Nu er I advaret!