13.6.05

Bilejer!




Prikken over i'et i en lettere materialistisk livsfase er bilen her, som jeg bestilte i onsdags. Konsekvensen af de mange håbløse brugte folkevogne blev altså en splinterny i stedet. Om jeg glæder mig? Saftsuseme ja! Vroom, vroooom!!! Dermed bliver der også sat endeligt punktum for mine trættende indlæg på Banafsaji om luskede brugtvognsforhandlere i den jyske provins. Hvilken lettelse for de trofaste læsere, der trods ihærdige forsøg ikke blev skræmt væk fra siden her...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg glæder mig til at se den - sådan rigtigt :D

AS

1:20 AM  
Anonymous Anonym said...

Hej Nicola.
Den ser flot ud, Tillykke med den. Jeg glæder mig til at få en køretur ??? ( sådan en ægte damekørsel-- laaaaangsomt?? HE-HE )

Knus fra Ingelise

10:50 PM  
Blogger Nicola said...

Jeg kan love jer, at der bliver kørt meget 'damet' allerede. Man skal jo passe godt på sådan en ny motor! Faktisk er det lidt forvirrende - instruktionsbogen siger max 111 km/t her i starten, men forhandleren siger, at jeg 'bare skal give den gas'. Hmmm. Skulle man prøve med 115 km/t? :-)

9:54 AM  
Anonymous Anonym said...

Den er bare så lækker og jeg har fået en prøvetur :D :D

Anne Sophie

12:26 AM  

Send en kommentar

<< Home