22.5.05

Champagne

...og Cava burde man efter min mening drikke oftere. Nu kan man også spise det i fast form. I dag opdagede jeg nemlig, at man også kan få is med champagnesmag hos Paradis. Det kunne jeg da ikke modstå - smagen var dejlig rund og forfriskende, sådan lidt sorbet-agtig og MEGET forbudt. Den kom næsten helt op på siden af min nuværende favorit, mint, som jeg heldigvis også først 'opdagede' for nogle måneder siden. Det er næsten umenneskeligt at placere en iskiosk, som nærmest har døgnåbent,lige ved Århus Banegård...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det kunne være vi snart skulle gentage successen, altså med den flydende version :-D

AS

7:46 PM  
Blogger Nicola said...

Ja, smagen af champagne er der jo i isen, men BOBLERNE er jo af naturlige årsager lidt molekylære/tamme i det...Vi må klart genfinde vores flydende form inden længe. Måske når min klasse har bestået den kommende modultest - er det ikke en helt igennem legal undskyldning? Så er det jo også bevist, at jeg har lært dem noget dansk?

10:41 PM  
Anonymous Anonym said...

Jo bestemt!! Hvornår er det?

11:46 PM  
Blogger Nicola said...

Hov, 'anonymous', er du den samme anonyme som sidst? Jeg er færdig med modultest den 9/6. Så er jeg helt bobleklar...

12:16 AM  

Send en kommentar

<< Home