15.7.05

Taske-snagen

Er der noget, der kan få mig til at nærlæse et dameblad, så er det billeder som de her. Jeg indrømmer, at det er lidt sært, men det er faktisk yderst tilfredsstillende at granske indholdet af andre folks håndtasker. Nu er muligheden også til stede på Flickr her på nettet. Allerhelst skal taskens indhold bestå af nips/artefakter i særklasse som hos FemmeFatale. Her er der virkelig et gedigent grundlag for at forestille sig den livsstil, der må følge med sådan en taske... En bluse i leopardprint, en swarowski-krystal-prydet mobiltelefon PLUS et næsten-nøgenbillede - taskens ejerkvinde må godt nok leve et spændende liv og kunne (dømt fra indholdet) på sin vis godt minde lidt om Samantha Jones fra SATC. Specielt guitarplektrene vækker min nysgerrighed - måske er hun i virkeligheden musiker? Groupie? Kald mig bare voyeur - jeg elsker det her!