6.7.05

Motorveje

Observeret på motorvej E45 (Århus-Middelfart) i løbet af en enkelt dag:
  • 3 døde katte, alle gråstribede (bvadr!)
  • 7-8 ligeledes døde pindsvin
  • 2 blå soveposer i hylstre (nogen må fryse nu!)
  • 3 Ford Transit pakket med spændstige politimænd på vej til Bushmøde
  • 19 hvide plasticposer u/indhold
  • minimum 10 vovepelse, heriblandt en del tyskere og nordmænd, der absolut ikke brød sig om min mormor-kørsel.
Klassiske vovepelse på lande- og motorveje:
  • dyre Audi'er (bilen har kostet en halv arm, derfor søger ejeren også mest mulig trafikal opmærksomhed - "se mig, så stærkt kører miiiin bare"
  • BMW (selvfølgelig)
  • Peugeot 205
  • Toyota Corolla (gl. model, gerne lettere ramponeret)
  • Alle biler, særligt Golf-typen, der har mørke bagruder ELLER modificerede baglygter.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klaus har en teori om at alle Citröen Xantia-ejere kører råddent...

Knus AS

2:15 AM  
Blogger Nicola said...

Det er der vist noget om. Skal prøve at lægge bedre mærke til det, men det kan jeg måske slet ikke undgå? :-)
Min førstepris går dog til en Audi A4, der noget overmodigt 'overhaler' til den højre forgrening af motorvejen, da den allerede ER blevet 'delt'. Pyha, så sidder hjertet altså bare i halsen på mig...

10:28 AM  
Anonymous Anonym said...

Sådan en torsk >:(

4:30 PM  

Send en kommentar

<< Home