12.5.05

Eksamensræs

Æv, bedst som man troede at eksamensræset var ovre for evigt, dukker det nu op igen. Denne gang bare fra den anden side af katederet! Jeg har jordens sødeste klasse på sprogskolen, men nu nærmer de fæle modultests sig. Det fører masser af ekstra arbejde med sig, og der skal hele tiden undervises individuelt og 'differentieret', men efterhånden er min personlighed også ved at blive lidt splittet pga. mindst tre forskellige niveauer i klassen. Kald mig bare Sybil. Måske ender jeg med at blive mere nervøs end kursisterne, når juni måneds grønne bord nærmer sig. Nervøs var jeg også, da en fuldmægtig fra Århus Amt ringede til mig i dag og fortalte, at der var sket en usædvanlig sjælden elektronisk fejl i min ansøgning om en pædagogisk uddannelsesstilling. Det gjorde det ikke bedre, at jeg var den "første nogensinde, det var sket for". Lyder det ikke en smule kafkask? Eller har jeg set noget tilsvarende ske i en Woody Allen-film? Samtlige eksamenspapirer osv. var ganske enkelt ikke blevet vedhæftet i deres online-søgesystem, selv om jeg HAVDE modtaget en bekræftelse på, at alle bilagene var sendt afsted. Mystisk. Mister lidt tiltroen til elektroniske ansøgninger. Har brugt hele aftenen på at sende tingene ud manuelt til alle relevante gymnasier i Århus Amt. Ved ikke om det giver verdens bedste indtryk af mit organisatoriske talent, men på den anden side har jeg i det mindste gjort mig lidt bemærket ved at søge EFTER fristens udløb.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sikke noget møg! Kunne fuldmægtigen ikke hjælpe dig ved fx. at skrive en mail til samtlige de relevante gymnasier, så de ved det ikke er din skyld?

Knus AS

10:25 PM  
Blogger Nicola said...

Hej AS,

Tror faktisk nok at hun har gjort noget i den retning, men jeg var ret forvirret over hendes opringning på mobi'en og kan derfor ikke huske alt i detaljer. Det ville klart have været lettest, hvis hun bare sendte det videre. Pyt nu med det, jeg må være i bedre tid en anden gang...

10:41 PM  

Send en kommentar

<< Home