11.5.05

Klatten




Jeg ved godt, at jeg allerede har belastet læserne her på siden med udsigten fra en østjysk regionalbus. I går blev samme triste udsigt oven i købet suppleret med en godt gennemgnasket klat brunt tyggegummi, måske af Jenka-typen. Var simpelthen nødt til at tage et billede af det af ren og skær befippelse. Fair nok, hvis der ikke lige havde været et askebæger ved siden af - nogle gange fjerner chaufførerne dem vist af samme grund. Men det var der. Efter at have stirret på den i noget nær 10 minutter, besluttede jeg mig for at finde et andet sted at sidde. Med andre ord vandt klatten og dens tidligere ejermand over mig! Kender næsten kun én afgnasket genstand, som er mere ulækker at se på - (svensk) snus, der let og elegant bliver hevet ud inde fra dybet og placeret på en underkop. Det er edderbroderemig også noget af et syn. Brug gerne kommentarfunktionen her på Banafsaji til at få afløb for andre medborgeres passivt-aggressive adfærd...