23.2.06

Danskklassen

Min pædagogiske drøm er blevet til virkelighed... Banafsaji præsenterer hermed Danmarks første klasseblog i dansk som andetsprog: Danskklassen. Til forveksling ligner udformingen min egen blog her, men jeg kan altså bare godt lide rene linjer... Jeg har fablet om blogs som undervisningsredskab helt siden maj måned, og nu er jeg altså omsider sprunget ud i det. Måske så langt ud, hvor jeg ikke kan bunde, men det vil jo snart vise sig! I hvert fald har jeg mange intentioner og idéer. F.eks. kunne det jo være smart med en podcast på klassebloggen, men jeg skal lige have tænkt det lidt mere igennem først. Intentionerne fejler intet! Alt er godt, og min entusiasme bliver bestemt ikke mindre af at læse en af kursisternes kommentar til bloggen: "Det er ligesom jeg har venner i Danmark!!!". Min dag er REDDET, for det var jo lige det, der var meningen med det hele!