6.1.06

Offline Pt. II

Det er altså ved at være lidt for hårdt at leve livet offline i en stærkt digitaliseret virkelighed. FredagsPolitiken, et af ugens absolutte højdepunkter udeblev i dag for anden uge i træk. Sidste søndag glippede også for mit avisbud, som MÅSKE skulle stramme sig lidt an. Trofaste læsere her på siden vil vide, at det absolut ikke er første gang, avisbudet har glemt mig. Overvejer efterhånden om der er nogen som helst fordele tilbage ved at have weekendabonnement. Det gør ligesom bare ekstra ondt, når man har klaret sig gennem en lang mandag til fredag uden hverken digitale eller trykte medier. Jeg havde ellers glædet mig til at bruge hele eftermiddagen i samvær med avisen, to-tre espressoer og en ostemad - især, når vi nu ikke har internet. I stedet har jeg søgt ly på kommunebiblioteket, hvor jeg har vænnet mig til den sædvanlige kamp om siddepladserne. Faktisk minder det lidt om Københavns Hovedbanegård, hvor et lignende drama dagligt udspiller sig om retten til at sidde på bænkene. Der skal man virkeligt passe på, at man ikke tager nogens plads. Puha, det er hårde blogger-tider, men jeg vil jo nødigt skuffe min stadigt voksende læserskare. Hasta luego, amigos!