19.10.05

Tandlæge Surprise




Gæt ovenstående location. Er det en ... tjekket dagligstue? En ... ny århusiansk café? En ... reception i et wellness-center? Nej, det er skam venteværelset hos min yndlingstandlæge, hvor jeg for nylig skulle have undersøgt bisserne. Jeg troede selv, at jeg var gået forkert, indtil jeg genkendte en af klinikassistenterne. Dagens indlæg er en slags ode til min tålmodige tandlæge, som med et lækkert Bo Bedre-lignende interiør helt har afledt min opmærksomhed fra tandstensbelægninger, visdomstænder og især eventuelle (oh, skræk!) huller i tænderne. Næste gang LOVER jeg at møde op ved første indkaldelse...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ihh der ser lækkert ud :-D

AS

12:23 AM  
Blogger Nicola said...

Ja, og så har jeg ikke nævnt hendes supplerende nus på kinden efter behov. Hun er i den henseende helt uovertruffen.

12:56 PM  

Send en kommentar

<< Home