4.4.06

Af sted!

Jeps. Nu er den her. Bekræftelsen på at der er plads på dette års Apple Teacher Institute. Jeg glæder mig som et lille barn til at tage derover om et par uger. Foreløbigt har jeg sat mine krydser ved: iMovie, "working with audio/video", "modern languages & iLife" og selvfølgelig "podcasting". Muligvis bliver de tre hele kursusdage i underkanten, hvis man gerne vil lære "DET HELE". Inden det går løs, har jeg forkælet mig selv med en ganske velfortjent gave: 24 timers pampering og logi her på byens måske bedste hotel. Jeg trænger til det, hvis jeg skal vende tilbage med fornyet inspiration og nye IT-pædagogiske tiltag til resten nationen her. Ja, det er søreme noget af en educaster-odysée, vi her er ude i. Skulle nogen være i tvivl, er jeg på en kreativ MISSION, hvis point of no return for længst er indtruffet.