6.5.05

Trøste-shopping




Dagens tidligere nedtur med Billetlugen blev senere opvejet af en række nyindkøb. Først og fremmest måtte jeg have den nye med The Raveonettes. Anmelderne og musikveninden løj ikke, den er hamrende god. Jeg elsker bare den rå stemning og deres lyd i det hele taget. For det andet har jeg haft et lille gadgetflip hos Office Line, hvor jeg fik fat i en Griffin iTrip. Det er en smart dims, man kan bruge til at forbinde iPod'en med bilradioen - helt uden kabler. Så er den klar, til når jeg får anskaffet mig en bil. Endelig fik jeg også taget mig sammen til at hente det digitalkamera, jeg længe har sukket efter - et Canon Ixus 40. Fik igen trænet min 'nå men hvad kan du så give i kontantrabat-teknik' helt uden at rødme. Da jeg så kom hjem, gav jeg lige Billetlugen en chance mere på en lånt Windåse. Selvfølgelig var det det, der skulle til - Tori-billetten er vist nok i hus nu. Pyha.