25.4.05

Prøvetur

I morgen skal det være - jeg skal prøvekøre en lille sølvfarvet Daihatsu Cuore, som jeg har haft lidt kig på. Jeg vil nemlig til at være bilejer! Det er ret uoverskueligt at sætte sig ind i alle de forskellige biltyper, så derfor har jeg først og fremmest kastet blikket på en brugt model med lav ejerafgift (520,-) og et økonomisk benzinforbrug (20 km/L). Så må vi se, om den nu også er til at køre/pendle i. Nuttet ser den jo ud, men det har jeg skam ikke tænkt mig at afsløre overfor bilhandleren med det første. Den har vist også vundet et euopæisk rallyræs, som man kan se her. Har heldigvis allieret mig med en fake-amatør-mekaniker, der kan stille nogle kritiske spørgsmål og måske banke prisen lidt længere ned.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den er nuttet *S* Men hvad med den Volkswagen du talte så varmt om?

AS

7:40 PM  
Blogger Nicola said...

Den kommer først på markedet om nogle måneder, ellers HAVDE jeg prøvekørt den. Den er sandsynligvis også mere langt mere sikker end en minibil som Cuoren (der forøvrigt ikke har offentliggjort resultaterne fra kollisionstest)

12:30 PM  

Send en kommentar

<< Home