30.4.05

Bilblog


Gallery Picture 2

Indrømmet: Bloggen er blevet lidt kedelig på det sidste. Det har sine årsager. Jeg har været ret opslugt af at sætte mig ind i bilmarkedet med alt, hvad det indebærer. Anmeldelser, NCAP-test, prøvekørsler og generel forvirring ud over det sædvanlige. Så kære publikum, bloggen afspejler såmænd bare, at jeg har fået biler på hjernen! I går blev det så Suzuki Altos tur til at blive udsat for en testkørsel. Den er superøkonomisk i drift og ligger som nr. 2 på listen over de mest solgte biler i Danmark. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at prisen er det bedste, man kan sige om den. Den kører okay og følger godt med, men komforten er altså heller ikke helt i top. Dermed er intet afgjort, og jeg er om noget blevet endnu mere forvirret og handlingslammet. Til alle østjyske bilhandlere vil jeg derfor sige: Bær over med mig lidt endnu, jeg skal nok nå frem til en afgørelse - men vi ses igen til åbent hus på søndag...