6.5.05

Billetlugen.dk

...har igen svigtet en håbefuld Tori Amos-koncertgænger. Det lykkedes mig ikke engang at blive oprettet som kunde hos dem, før jeg fik følgende besked: 'an error has occurred'. Om igen. I gang med at bestille forfra, lille pause - og så det endelige dødsstød: 'you have been inactive for too long'. Sendte straks en mopset mail til deres latterlige kundeservice, som jeg selvfølgelig heller ikke har hørt fra. Spørgsmålet er, om jeg allerede nu skal til at finde en haitiansk voodoo-dukke, prikke øjne ud på billeder ELLER bare her gennem Banafsaji ønske død og ødelæggelse over det bureau en gang for alle. Hvis man har en service, der hedder e-billet, skal den altså bare virke. Lyder jeg krævende nu?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej jeg synes egentlig det er ret rimelige forventninger! Sikke nogle padder!

12:32 AM  
Anonymous Anonym said...

Ja det var så mig...

AS

12:32 AM  
Blogger Nicola said...

Set i retrospekt handler det nok mest om, at deres system er lidt uvenligt indstillet over for Mac. Fair nok. Pyt, nu må jeg lægge det bag mig, billetten er jo heldigvis reddet....

11:01 AM  
Anonymous Anonym said...

Det er altså utroligt at der stadig skal være så meget bøvl, hvis man ikke bruger windows og IE.

Og ja godt det lykkedes!

1:00 PM  

Send en kommentar

<< Home