21.4.05

Nødblog

Okay, jeg må desværre se i øjnene, at den sidste uges hektiske begivenheder er gået voldsomt ud over skriblerierne her på bloggen. Og nej, jeg er IKKE taget på krydstogt uden at give besked - jeg er heller ikke blevet bortført eller slået ned... jeg har bare haft lidt travlt og været langt væk fra min gode internetforbindelse. Nu er jeg på banen igen med en masse uundværlige oplysninger. F.eks. kan jeg i dag berette om en tiltrængt investering i et par gode sko. De er tilpas praktiske og lærerinde-agtige uden at være kedelige. Muligvis er jeg kommet til at abe lidt efter en vis stilsikker veninde, men det tager hun forhåbentligt som en kompliment! Jeg styrter altid rundt efter ekstra kopier, ordbøger og alt muligt andet, når jeg underviser, så derfor skal man passe på godt på futterne. Derfor var mine senest indkøbte sko også udvalgt pga. en særlig anti-stress-sål, som jeg havde store forhåbninger til. Ak, hvor blev jeg skuffet, da det gik op for mig, at det bare var rent salgslir henvendt til midaldrende kvinder med hævede ankler. Næh, nu holder jeg mig til Ecco.