9.5.05

Bilkøbs-fatigue

Nu er jeg efterhånden ved at være lidt udmattet af alle de biler, jeg har set og prøvekørt på det sidste. Hvorfor skriver de (=sælgerne, de onde) aldrig i annoncerne, at bilerne er ridsede i lakken, har stenslag, buler og i øvrigt mangler udbedringer for mindst 10.000 dask? Som om man ikke lige ville opdage det ved højlys dag? Hvorfor lægger de det ikke bare oven i prisen? Godt nok er jeg blond, men jeg er da ikke fuldstændig bil-debil! Slet ikke efter alle de bilannoncer, jeg har læst. Jeg savnede alligevel tyskeren i dag, men jeg mødte heldigvis nogle mekanikertyper, som kunne vikariere for ham, med gode råd om VW Polo'en.

2 Comments:

Blogger Stella Dallas said...

Ohhh hvad blev der lige af den 2-hjulede? :-)

8:43 PM  
Blogger Nicola said...

Rolig nu, den står da stadig nede i mit kælderrum - toptunet og klar til nye sommereventyr... Jeg tror faktisk ikke, jeg nænner at skille mig af med den! Håber jeg får råd til begge dele, denne udsøgte luksus med to hjul og vind i håret... Du kunne jo heller ikke kappe navlestrengen, lader det til :-)

8:59 PM  

Send en kommentar

<< Home