11.3.05

Medietække - nu også i Canada!

Min nuværende mani med at lytte til podcasts tog en overraskende drejning her for en time siden. Jeg blev omtalt som en ny lytter from Denmark i den seneste udgave (#24) af The Catfish Show, som er fra Canada. Jeg må tilstå, at jeg er noget rystet over, hvor hurtigt tingene kan ske i podcastverdenen. Måske skulle man næste gang lige overveje konsekvenserne af uskyldige e-mails tværs over Atlanten. For et par dage siden sendte jeg nemlig en mail til Cat fra The Catfish Show, fordi jeg havde problemer med at få vist websiden ordentligt i Safari. Ret uskyldigt, ikke? Af ren og skær høflighed nævnte jeg ved samme lejlighed, at jeg godt kunne lide udsendelserne, f.eks. den her om mænds og kvinders forskellige filmpræferencer. Men at den e-mail ligefrem skulle føre til international medieomtale, havde jeg ikke lige forestillet mig. Er det ikke bare en lille smule uhyggeligt?