10.3.05

Audiovisuel svipser

Hvordan kan det være, at noget så simpelt som en VHS-optagelse af Sex And The City kan gå galt for mig? Det er da utroligt, når nu min digitale livsstil ellers går så strygende. Men i dag tog jeg helt rutinemæssigt kom hjem for at tjekke, at sidste uges afsnit af serien nu også var i hus. Det skal siges, at min video faktisk tilhører den mest stabile del af den gadgetpark, som på det sidste har hobet sig op. Derfor var det en fæl skuffelse, da jeg måtte konstatere, at båndet var løbet ud nærmest midt inde i afsnit 66. Hvor er det bare surt. Helt ærligt - sådan noget må bare ikke ske, når man nu forsøger at optage en komplet serie! Jeg overlever det nok selv, for jeg har jo allerede set serien. Jeg frygter derimod reaktionen fra en veninde, som har udviklet sig til en sand S.A.T.C-junkie efter at have lånt afsnit 1-53. På én gang. Hun er vist ved at se det hele for anden gang nu, så det bliver absolut ikke nogen nem opgave at fortælle hende om mit uheldige stunt. På den anden side trøster jeg mig med, at Adam Curry heller ikke kunne få teknikken til at virke i dag. Når det kikser for The Podfather, er der trods alt håb for alle os andre.