11.4.05

Glemsomhed (1:2)

Glemt i løbet af de sidste 5 dage:
  1. Et par superlækre sorte skindhandsker (i onsdags, præ-julegave fra kæresten, som nu er mopset over min ligegyldighed)
  2. En H&M-pose med min yndlingstrøje (i går, rimelig ny) samt to T-shirts (okay, de trængte til en udskiftning, men alligevel...)
Fra i morgen er det min plan at surre alt fast om håndleddet og få sat en snor i vanterne... Aldrig mere løse poser! Aldrig mere hattehylder! Begge gange er tingene på mystisk vis forsvundet for mig i bussen til og fra arbejde. Nej, helt ærligt, så ved jeg fandeme ikke engang, hvor jeg mistede posen i går, om det var i Bruuns Galleri, hos DSB-billetsalg eller hvad. Typisk at jeg måtte købe klippekortet i sidste øjeblik. Er faktisk lettere rystet over min tidlige demens. Jeg kommer lige i tanke om, at jeg også glemte at bruge deodorant i morges, men mine tilstoppede næsebor gør det umuligt at afgøre, om jeg har været til gene for mine omgivelser eller ej. Nå, vi starter på en frisk dag i morgen. Denne gang MED Rexona.

2 Comments:

Blogger Stella Dallas said...

Hææhæ...kender det altfor godt, har også overvejet den med snoren på vanterne!

7:25 PM  
Blogger Nicola said...

Tror også at snoretrækket er vejen frem. Det var faktisk en af mine veninder, der kom med ideen, hvilket er en smule ynkeligt i sig selv. Så må det være på høje tide at gøre noget ved sagen :-)

11:40 PM  

Send en kommentar

<< Home