3.4.05

Kolding?

Ikke et ondt ord om Kolding... men hvorfor vælger Tori Amos lige dén by til koncert nummer to i Danmark? Var det ikke på tide at forkæle Århus-folket med en lækker koncert på Train? Godset i Kolding har kapacitet til 700 stående personer, hvis koncerten altså bliver der. Ja, faktisk har en trio med det sigende navn Willys Kaffeklub netop lagt vejen forbi, hvilket siger en del. Men Train har altså også plads til et publikum på 8-900, og det ligger desuden noget tættere på min bopæl :-)


5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du må jo kombinere turen med et besøg hos Knuddi ;o) Kolding er en dejlig by - faktisk har JEG aldrig været på Godset, men det er nemt at finde fra banegården *S*

Knus Anne Sophie

5:24 PM  
Anonymous Anonym said...

Du må jo kombinere turen med et besøg hos Knuddi ;o) Kolding er en dejlig by - faktisk har JEG aldrig været på Godset, men det er nemt at finde fra banegården *S*

Knus Anne Sophie

5:25 PM  
Anonymous Anonym said...

Arrrrhh flot - dobbeltpost..

5:26 PM  
Blogger Nicola said...

Kolding, here we come! Jeg mente det seriøst - ikke et ondt ord om den by, ellers får jeg jo også BAAAANK af en vis person (A.S.?). Og uanset om hun kun medbringer sig selv, Bösendorfer eller Hammondorgel, så tager vi afsted sydpå for at se hende!

12:40 AM  
Anonymous Anonym said...

God tur og god fornøjelse - hun er bare for lækker på alle måder :-)

Og jo, du havde nok som minimum fået verbalspanking :-D

10:53 PM  

Send en kommentar

<< Home