23.3.05

Saglig eller sælger?

Jeg har åbenbart fået et ry på skolen som den, der ved noget om mp3-afspillere - specielt iPods. Normalt anbefaler jeg jo kun produkter fra et helt bestemt 'frugt-firma' (gæt selv hvilket), men i dag opdagede jeg en ny side af mig selv - saglighed! En af lærerne ringede til mig for at høre lidt om optagemulighederne i en iPod. Inden længe var jeg i gang med salgsargumenterne, men det viste sig, at han kun skulle bruge iPod'en som diktafon. Derfor blev jeg pludseligt tvunget til også at fortælle ham om den iRiver, som mange podcastere bruger. Jeg er næsten helt stolt af mig selv. På tirsdag kan jeg nu alligevel ikke dy mig for at tage min iPod med på arbejde, som jeg har lovet ham, så vi kan optage et lærermøde eller to. Måske ryger de saglige argumenter ved samme lejlighed. Øv, hvor skulle jeg have været sælger...