14.3.05

Omsider

... har jeg prøvet at Skype. Det virker jo fantastisk, selv gennem den interne højttaler på iBook'en (hvis man lige justerer ekkoet først). Fik talt med en meget venlig indisk mand, som gjorde mig opmærksom på, at jeg helt automatisk var indstillet til at ville skypes af 1.987.453 af klodens mennesker. Hvis man er i Skype Me-mode, vælter det simpelthen ind med tilfældige opkald og beskeder fra personer, der forresten kalder sig FunnyBunny69, RainbowLover osv. Det var lidt pudsigt, men lydkvaliteten til Indien var langt bedre end til Århus C. og Roskilde. Eller er danskerne mon lidt sarte, hvad angår ekkoet? Fik også ringet til kærestens søster i Belgien og en af vennerne i Bulgarien. Uden klager. Og nu har jeg fået endnu en undskyldning for at købe et sæt hovedtelefoner med mikrofon. Gadgets, gadgets...

... har jeg skrevet min første ansøgning, som også er sendt afsted i sidste øjeblik som e-mail. Det er nok en af de korteste ansøgninger nogensinde, men til gengæld var den meget motiveret. Yeah, right!

... har jeg fået et tremåneders job på skolen fra 1. april. Det hjælper åbenbart at surmule lidt.


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har lige skrevet til dig på denne fantastiske side..

Men min tekst forsvandt.

Du har åbenbart fået et headset tillykke....

Nå men jeg skrev at den ekko ting du oplever må være en mac ting *tsssk* og den forekommer ikke på msn så come on girl be a part of the world of msn

Tillykke med de 3 mdr. du fortjener det.

René

5:28 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Nico og René

Nicola, tit er korte ansøgninger bedre. Jeg foretrak ihvertfald 1 sides ansøgning og max. 2 sider CV :o)

René - long time no see :D

Knus AS

7:08 PM  

Send en kommentar

<< Home